
Novitec Rosso da benim gibi hissetmiş ve "bu muhteşem çizgilere dokunmadan neler yapabiliriz acaba?" diyerek tüm yeteneklerini konuşturmuş...
Mühendisler Fiorano ' nun 6 litrelik V12 motorunu çift supercharger ile besleyerek işe başlamış. Daha sonraki işlemler mantıksal sıralama ile daha yüksek performanslı emme manifoldu , yüksek kapasiteli enjektörler , hava filtreleri ( 599 ' un iki ayrı kutuda iki ayrı filtresi vardır) , daha yüksek performanslı egzoz manifoldu ve yeni paslanmaz çelik 4 çıkışlı egzoz sistemi ile devam etmiş...
Yeni egzoz sisteminde Fiorano ' nun tasarım harikası direksiyonunda bulunan "Manettino" tuşuna dokunarak 2 farklı egzoz sesi elde edilebiliyor. Seçeneklerden birinde "etrafa-çevreye saygılı ama yine de gayet sportif" bir egzoz sesi elde edilirken , diğer seçenekte kesinlikle "safkan bir yarış otomobili" egzoz sesi ile ortalığı inletebiliyorsunuz.


"İyi de abicim , bu arabayı Türkiye yollarında kullanamazsın ki , habire altını sürtersin"
Özellikle biz sevgili Türk halkını düşünen Novitec Rosso mühendisleri , aracın ön süspansiyonlarını da yükseklik ayarlı yapmışlar. Bir hız tümseğinin üzerinden geçerken küçük bir tuşa dokunarak aracın burnunu 40.-mm yukarı kaldırabiliyorsunuz. Tümsekten geçtikten sonra aracı tekrar yere indirmeyi unutsanız bile hızınız 80.-km/h ' ye ulaştığında süspansiyon otomatik olarak eski konumuna geri dönüyor...

Harikulade...

2 yorum:
Rüyama girecek sanırım... Cok güzel!
ne demezsin...
Yorum Gönder