
Sadece basit makyajlardan ibaret olmayan bu "yeni" Mazda 3 ile ilgili bakalım "Mazda-Türkiye" nin pazarlama-satış stratejileri nasıl olacak hep birlikte göreceğiz...
Bu arada web ' de "Mazda" diye arama yaptığınızda iki farklı Mazda-Türkiye sitesi karşınıza gelecek ;
1.
2.
Bunlardan ilki eski site , ki bu siteyi zamanında yeteri kadar eleştirmiştik... Diğeri ise yeni site , ama onun da "hakkımızda" bölümünde "Mazda Motor Logistics Europe N.V - Belçika / Türkiye Şubesi" ibaresi var...
Neler oluyor sayın Mazda-Türkiye? Lütfen artık kendinizi acilen toparlayın...
Marka imajı çöpe gidiyor...
Türkiye ' deki Mazda hayranlarına ve onların emek vererek kurdukları fan-kulüplerine yazık oluyor... Hangi kulüp mü? Tanıştırayım , buradan buyrun lütfen...







Hiç yorum yok:
Yorum Gönder