

Ama o heyecan verici kaportanın motor kapağı açıldığında gördükleriniz , aracın tasarım güzelliğinin de önüde geçebilecek şeyler ise , işte o anda nabız atışlarınız saçmalamaya başlar ve hatta o ana kadar hiç kullanmadığınız bazı muhteşem argo kelimeler ağzınızdan bir bir dökülüverir... :)
İşte Wiesmann adlı Alman üretici de bizlere tam olarak bu lezzette otomobiller üretiyor...
Geçmişteki muhteşem klasik spor otomobil gövdelerinin hatlarını günümüz teknikleri ile yorumlayan gövdeleri , farkedilir derecede lüks iç mekan tasarımları ile Wiesmann ' lar zaten dikkat çekici araçlar. Ancak detaylara önem veren kişiler bu klasik görünümlü modern gövdelerdeki bazı hınzır ipuçlarını hemen farkedecektir ;
Neden bu kadar büyük lastiklere , geniş lastik tabanlarına ve büyük jantlara gerek duyulmuş?
Fren diskleri ve fren kaliperleri neden bu kadar yüksek kapasiteli?
Bu ve benzeri tüm sorular , motor kaputu kaldırıldığında yerini derin bir sessizliğe bırakıyor...
Çünkü kaputlarının altında son derece güçlü ve kusursuz Bmw motorları yatıyor...
Wiesmann , roadster ve coupe karoserli iki ana model ve her modelde de farklı güç paketleri oluşturmuş ;
Wiesmann Roadster MF-3







Wiesmann Roadster MF-4 / MF-4S

MF-4S modelinde kullanılan v8 motor ise daha yüksek devir çevirmeyi seviyor. Bu motor 8.300.-devirde 420.-hp güç ve 400.-nm tork üretirken , aynı ağırlıktaki gövdesi ile 0-100.-km/h hızlanmasını 4,4.-saniyede tamamlıyor ve maksimum hızı da 300.-km/h.







Wiesmann GT MF-4 / MF-4S







Wiesmann GT MF-5





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder