GTA Spano...
İspanyol yarış takımı GTA , sonunda kendi otomobilini üretti...
Chrysler raflarından alınan 8.400.-cc hacmindeki V10 Dodge Viper motorunu supercharger ile besleyen İspanyol ' lar , standart yakıt kullanarak 780.-hp güç ve 920.-nm tork , e90 bioethanol yarış yakıtı kullanarak da 840.-hp gibi gayet ciddi bir güç ortaya çıkarmışlar.
Ortadan motorlu ve arkadan itişli olan GTA Spano , 1.350.-kg ağırlığındaki aerodinamik gövdesi ve 7 ileri sıralı şanzımanı sayesinde 0-100.-km/h hızlanmasını 2,9.-saniyede tamamlarken ulaşabildiği maksimum hız ise 350.-km/h ' nin üzerinde...
Baz fiyatının 670.-000.-$ civarında olduğu belirtilen Spano için şahsi görüşüm ise kısmen çekici , kısmen ise oldukça baştan savma bir tasarıma sahip olduğu yönünde...
Özellikle öndeki kaputun açılma şekli oldukça hoşuma gitti. Arka tasarım için hiç de iyi şeyler söyleyemeyeceğim.
İç mekanda ön göğüsün formu , aracın sağdan direksiyonlu versiyonlarının da üretilebileceğini ifade ediyor.
Haddinden fazla uzun vites kolu ise göze batmasına rağmen , özellikle hızlı pist kullanımlarında direksiyona olan yakınlığı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor. Gerçi Spano ' nun vitesleri hem F1 araçları gibi direksiyon üzerindeki kulaklardan hem de vites kolu ile değiştirilebildiği için bana göre gereksiz bir uzunlukta tasarlanmış.
Ön göğüsten aşağı doğru inen orta bölüm ise bu kadar dik değil de biraz daha eğimli olsaydı kesinlikle çok daha şık görünecekti.
Güçlü ve hızlı , ama maalesef yeterince çekici değil...
Chrysler raflarından alınan 8.400.-cc hacmindeki V10 Dodge Viper motorunu supercharger ile besleyen İspanyol ' lar , standart yakıt kullanarak 780.-hp güç ve 920.-nm tork , e90 bioethanol yarış yakıtı kullanarak da 840.-hp gibi gayet ciddi bir güç ortaya çıkarmışlar.
Ortadan motorlu ve arkadan itişli olan GTA Spano , 1.350.-kg ağırlığındaki aerodinamik gövdesi ve 7 ileri sıralı şanzımanı sayesinde 0-100.-km/h hızlanmasını 2,9.-saniyede tamamlarken ulaşabildiği maksimum hız ise 350.-km/h ' nin üzerinde...
Baz fiyatının 670.-000.-$ civarında olduğu belirtilen Spano için şahsi görüşüm ise kısmen çekici , kısmen ise oldukça baştan savma bir tasarıma sahip olduğu yönünde...
Özellikle öndeki kaputun açılma şekli oldukça hoşuma gitti. Arka tasarım için hiç de iyi şeyler söyleyemeyeceğim.
İç mekanda ön göğüsün formu , aracın sağdan direksiyonlu versiyonlarının da üretilebileceğini ifade ediyor.
Haddinden fazla uzun vites kolu ise göze batmasına rağmen , özellikle hızlı pist kullanımlarında direksiyona olan yakınlığı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor. Gerçi Spano ' nun vitesleri hem F1 araçları gibi direksiyon üzerindeki kulaklardan hem de vites kolu ile değiştirilebildiği için bana göre gereksiz bir uzunlukta tasarlanmış.
Ön göğüsten aşağı doğru inen orta bölüm ise bu kadar dik değil de biraz daha eğimli olsaydı kesinlikle çok daha şık görünecekti.
Güçlü ve hızlı , ama maalesef yeterince çekici değil...
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home