ARABA DELİSİ...

24 Temmuz 2008

Mini Clubman S ve Go-Kart Hissi...

Ben Mini ' ye aşığım...
Clubman modeline çok fazla ısındığım söylenemez ama bu , onu elimin tersi ile bir kenara itebileceğim manasına gelmiyor.
Clubman kesinlikle çok "farklı" bir otomobil....Ve evet , o da bir "Mini" ve Mini olmanın getirdiği tüm doğal yetenekleri sonuna kadar sürücüsüne sunmayı çok iyi biliyor.

Mini ' lerin ilk lansman zamanlarında , onların nasıl bir sürüş kabiliyeti olduğuna dair oluşturulan "go-kart kullanım hissi" terimi ile aslında ne demek istendiğini görmek için ;



Yeterli mi? Dahası için üşenmeyelim , klikleyelim...

Bu arada , onunla (Cooper ile) ilk piyasaya sunulduğu zamanlarda bir test sürüşüne çıkma gafletinde bulunan bendeniz , go-kart kullanım hissinin ne demek olduğunu gayet iyi biliyorum. Ayrıca şu an satılan turbo beslemeli Cooper S modelinin Cooper ' a ek olarak vereceği hazları tahmin etmek bile şakaklarımı kıpraştırmaya yetiyor...
Ben Mini istiyorum yaaa...

(Video için sevgili dostum , "Mini-delisi" Olcayto ' ya teşekkürler.)

Etiketler: , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home