ARABA DELİSİ...

5 Ağustos 2008

Bundan Mutlaka İstiyorum...

Efendim geçtiğimiz haftasonu bir miktar denize yakın olunca , aklıma bir zamanlar rastladığım bir ürün geldi. Ne zaman denizle haşır neşir olsam hep bişeylere gıdıklanırım...
Ürün otomobiller ile alakalı olmadığı için "acaba burada bahsetsem mi" diye bir miktar düşündüm. Sonra da "nasılsa dükkan benim değil mi kardeşim?" cevabını gönül rahatlığı ile verdim. Bence iyi de ettim... :)
"Suda uçma deneyimi" sloganıyla sunulan bu aparat , siz üzerinde zıpladıkça , suyun altındaki kanat yapısı sayesinde sizi yukarı kaldırıyor ve böylece batmıyorsunuz. Suyun üzerinde kayarak ilerleyip yaklaşık 30.-km/h gibi süratlere ulaşmanız çok kolay.
Ürünün orjinal sitesi için buraya , ürünün ülkemizdeki temsilcisi için de buraya tıklamak gerek...
Videoları mutlaka incelemenizi tavsiye ederim.

Etiketler: , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home