Dodge Viper ACR ' nin Nürburgring Şovu...
Dodge Viper ' ın ACR (American Club Racer) versiyonu , Nürburgring pistinin tur rekoru tablosunu altüst etti...
Daha önce burada bahsettiğim gibi , Nissan GT-R ' ın 7:29 ' luk rekorunu Chevrolet Corvette C6 ZR-1 7:26 ile geliştirmiş ve hepimizin takdirini kazanmıştı. Aradan fazla zaman geçmedi , Amerika ' nın Japonya ' nın elinden aldığı bayrağı , yine bir Amerikalı kaptı...
Dodge Viper ACR Nürburgring pistinde 7:22 yaptı... Muhteşem bir gelişme... Üstelik bunu başaran , arka tekerleklerine gönderdiği aşırı güç ve tork yüzünden zaman zaman yol tutuş problemleri yaşayabilen Dodge Viper...
ACR versiyonunda standart Viper ' lardan en büyük fark , "Hard Core Pack" adındaki gelişim paketinde yatıyor...
Viper SRT-10 modeli ile aynı motoru , yani 8.400.-cc hacmindeki atmosferik beslemeli v10 ' u kullanan Viper ACR ' nin motoru 601.-hp gücünde ve standart SRT-10 modelinden daha hafif...
Yol tutuşu ve aerodinamik kabiliyetleri arttırmak için kullanılan gövde parçaları da cabası...
Daha önce burada bahsettiğim gibi , Nissan GT-R ' ın 7:29 ' luk rekorunu Chevrolet Corvette C6 ZR-1 7:26 ile geliştirmiş ve hepimizin takdirini kazanmıştı. Aradan fazla zaman geçmedi , Amerika ' nın Japonya ' nın elinden aldığı bayrağı , yine bir Amerikalı kaptı...
Dodge Viper ACR Nürburgring pistinde 7:22 yaptı... Muhteşem bir gelişme... Üstelik bunu başaran , arka tekerleklerine gönderdiği aşırı güç ve tork yüzünden zaman zaman yol tutuş problemleri yaşayabilen Dodge Viper...
ACR versiyonunda standart Viper ' lardan en büyük fark , "Hard Core Pack" adındaki gelişim paketinde yatıyor...
Viper SRT-10 modeli ile aynı motoru , yani 8.400.-cc hacmindeki atmosferik beslemeli v10 ' u kullanan Viper ACR ' nin motoru 601.-hp gücünde ve standart SRT-10 modelinden daha hafif...
Yol tutuşu ve aerodinamik kabiliyetleri arttırmak için kullanılan gövde parçaları da cabası...
Etiketler: acr, dodge, nürburgring, viper
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home