IFR Aspid Supersport...
Konuğumuz , İspanyol IFR Automotive ' in muhteşem adrenalin makinesi Aspid Supersport...
Kimilerine göre çirkin , kimilerine göre de modernize edilmiş safkan bir spor otomobil görünümündeki Aspid ' e ait rakamlar ve analizler gerçekten dudak uçuklatıcı ;
-Honda S2000 ' den alınan arkadan itişli 4 silindirli 2.000.-cc motor
-Supercharger aşırı besleme
-Unidrive sistemi (bkz. aşağıda açıklıyorum)
-6 ileri manuel şanzıman ve karbon debriyaj
-8.600.-devirde 400.-hp güç / 7.800.-devirde 326.-nm tork
-Boş ağırlığı 740.-kg
-Maksimum hız 250.-km/h (sınırlandırılmış)
-0-100.-km/h hızlanması 2,8.-saniye
-0-160.-km/h hızlanması 5,9.-saniye
-160-0.-km/h frenlemesi 3,1.-saniye
-Yakıt tüketimi ortalama 5,5.-litre
-Balpeteği tekniğinde alüminyum şasi
-Karbon fiber gövde
Rakamlardan da anlaşılabileceği gibi , Ferrari Enzo ve Porsche Carrera GT gibi ultra-süper sporculardan bile daha çevik bir makine ile karşı karşıyayız...
Eğer ki sizi bu rakamlar fazla etkileyemediyse , Aspid ' in en can alıcı özelliğinden biraz bahsetmek istiyorum ;
Unidrive ...
Alışılmış kumanda panelleri , kontrol butonları gibi enstrümanlar yok. Bunların yerine , tam anlamıyla interaktif ve dokunmatik bir lcd ekrana sahip direksiyonunuz var. Bu interaktif direksiyon üzerinden aracın motor ve süspansiyonu ile ilgili tonlarca ayarı değiştirebiliyorsunuz. Gerekli diğer göstergeler ve kontrol fonksiyonları için de orta göğüsteki ikinci interaktif ekran hizmetinizde...
Muhteşem...
Kimilerine göre çirkin , kimilerine göre de modernize edilmiş safkan bir spor otomobil görünümündeki Aspid ' e ait rakamlar ve analizler gerçekten dudak uçuklatıcı ;
-Honda S2000 ' den alınan arkadan itişli 4 silindirli 2.000.-cc motor
-Supercharger aşırı besleme
-Unidrive sistemi (bkz. aşağıda açıklıyorum)
-6 ileri manuel şanzıman ve karbon debriyaj
-8.600.-devirde 400.-hp güç / 7.800.-devirde 326.-nm tork
-Boş ağırlığı 740.-kg
-Maksimum hız 250.-km/h (sınırlandırılmış)
-0-100.-km/h hızlanması 2,8.-saniye
-0-160.-km/h hızlanması 5,9.-saniye
-160-0.-km/h frenlemesi 3,1.-saniye
-Yakıt tüketimi ortalama 5,5.-litre
-Balpeteği tekniğinde alüminyum şasi
-Karbon fiber gövde
Rakamlardan da anlaşılabileceği gibi , Ferrari Enzo ve Porsche Carrera GT gibi ultra-süper sporculardan bile daha çevik bir makine ile karşı karşıyayız...
Eğer ki sizi bu rakamlar fazla etkileyemediyse , Aspid ' in en can alıcı özelliğinden biraz bahsetmek istiyorum ;
Unidrive ...
Alışılmış kumanda panelleri , kontrol butonları gibi enstrümanlar yok. Bunların yerine , tam anlamıyla interaktif ve dokunmatik bir lcd ekrana sahip direksiyonunuz var. Bu interaktif direksiyon üzerinden aracın motor ve süspansiyonu ile ilgili tonlarca ayarı değiştirebiliyorsunuz. Gerekli diğer göstergeler ve kontrol fonksiyonları için de orta göğüsteki ikinci interaktif ekran hizmetinizde...
Muhteşem...
Etiketler: aspid supersport, ifr automotive
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home