2010 Ford F150 SVT Raptor...
Bu kamyonun adı kesinlikle ama kesinlikle çok seksi...
Adında geçenlere bir bakın ; "F" , "SVT" , "Raptor"... Daha ne olsun...
Vaad ettiklerini anlayabilmek çok kolay...
6.200.-cc hacmindeki V8 motor , 400.-hp güç , 400.-nm tork ve bu veriler sayesinde de gayet başarılı yük taşıma-römork çekme kapasitesi..
Ford bu motorda , günümüzün pek çok modern motorunda olduğu gibi silindir başına 4 sübap teknolojisini değil , klasik "silindir başına 2 sübap" teknolojisini kullanmış. Bunun sebebi olarak da özellikle V8 motorlarda eski "2 sübaplı" teknolojinin daha verimli tork üretme yeteneğini söyleyebiliriz..
4x2 , 4x4 , tek kabin , çift kabin , birbuçuk kabin gibi zilyon tane farklı kombinasyonda ve bir o kadar da aksesuar opsiyonunda tercih edebileceğiniz yeni F150 SVT Raptor , dağları taşları inletebilmek için tek ve en etkili oyuncak...
Adında geçenlere bir bakın ; "F" , "SVT" , "Raptor"... Daha ne olsun...
Vaad ettiklerini anlayabilmek çok kolay...
6.200.-cc hacmindeki V8 motor , 400.-hp güç , 400.-nm tork ve bu veriler sayesinde de gayet başarılı yük taşıma-römork çekme kapasitesi..
Ford bu motorda , günümüzün pek çok modern motorunda olduğu gibi silindir başına 4 sübap teknolojisini değil , klasik "silindir başına 2 sübap" teknolojisini kullanmış. Bunun sebebi olarak da özellikle V8 motorlarda eski "2 sübaplı" teknolojinin daha verimli tork üretme yeteneğini söyleyebiliriz..
4x2 , 4x4 , tek kabin , çift kabin , birbuçuk kabin gibi zilyon tane farklı kombinasyonda ve bir o kadar da aksesuar opsiyonunda tercih edebileceğiniz yeni F150 SVT Raptor , dağları taşları inletebilmek için tek ve en etkili oyuncak...
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home