Yine Yeni Golf Gti...
Volkswagen 6. jenerasyon Golf ' ü piyasaya sürerek kompakt sınıftaki kalite standartlarını tekrar belirledi. Gerek kullanılan malzemelerin nitelikleri , gerekse artan üretim kalitesi ile birlikte yeni Golf , dış görünüm olarak bizi şaşırtacak mucizelere sahip olmasa da , içine binip ona dokunduğunuzda ve onu kullanmaya başladığınızda farkını açıkça ortaya koyuyor...
Tüm dünyada GTI sınıfının yaratıcısı olan Golf , altıncı jenerasyon GTI ' ını , yani bu piyasanın "gerçek babası"nı nihayet Mayıs ayında asfaltla buluşturuyor...
Önceki modele benzer şekilde önden çekişli olan 2.000.-cc hacmindeki turbo beslemeli motoru bu kez 210.-hp güç üretiyor. Güç farkı fazla olmasa da yeni versiyonun özellikle gaz pedalına verdiği tepkiler artık çok daha hızlı.
6 ileri manuel ve 6 ileri DSG şanzıman seçenekleri ile üretilen yeni Golf GTI , 0-100.-km/h hızlanmasını fabrika verilerine göre 6,9.-saniyede tamamlarken son hızı da yaklaşık 240.-km/h olarak açıklanıyor. GTI bunu yaparken de ortalama 6,2.-litre kurşunsuz benzine ihtiyaç duyuyor. Bu sınıfta ve bu güçte bir otomobil için bence çok başarılı bir değer. Üstelik artık yeni Scirocco ' da da olan "Adaptif Şasi Kontrolü" özelliğine de sahip...
Avrupa satış fiyatının yaklaşık 22.000.-€ seviyesinde olacağı tahmin edilen altıncı jenerasyon Golf GTI , en ciddi rakibi olan Ford Focus ST ' nin 17.000.-€ seviyesindeki etiketi yanında gayet pahalı kalıyor. Üstelik Focus , sahip olduğu fazladan 1 silindiri sayesinde daha büyük hacim elde eden motoru ile daha güçlü ve daha torklu. Ama bu durum yüzünden de yüksek vergi dilimine mahkum olan Focus ST karşısında bakalım yeni Golf GTI neler yapabilecek?..
Tüm dünyada GTI sınıfının yaratıcısı olan Golf , altıncı jenerasyon GTI ' ını , yani bu piyasanın "gerçek babası"nı nihayet Mayıs ayında asfaltla buluşturuyor...
Önceki modele benzer şekilde önden çekişli olan 2.000.-cc hacmindeki turbo beslemeli motoru bu kez 210.-hp güç üretiyor. Güç farkı fazla olmasa da yeni versiyonun özellikle gaz pedalına verdiği tepkiler artık çok daha hızlı.
6 ileri manuel ve 6 ileri DSG şanzıman seçenekleri ile üretilen yeni Golf GTI , 0-100.-km/h hızlanmasını fabrika verilerine göre 6,9.-saniyede tamamlarken son hızı da yaklaşık 240.-km/h olarak açıklanıyor. GTI bunu yaparken de ortalama 6,2.-litre kurşunsuz benzine ihtiyaç duyuyor. Bu sınıfta ve bu güçte bir otomobil için bence çok başarılı bir değer. Üstelik artık yeni Scirocco ' da da olan "Adaptif Şasi Kontrolü" özelliğine de sahip...
Avrupa satış fiyatının yaklaşık 22.000.-€ seviyesinde olacağı tahmin edilen altıncı jenerasyon Golf GTI , en ciddi rakibi olan Ford Focus ST ' nin 17.000.-€ seviyesindeki etiketi yanında gayet pahalı kalıyor. Üstelik Focus , sahip olduğu fazladan 1 silindiri sayesinde daha büyük hacim elde eden motoru ile daha güçlü ve daha torklu. Ama bu durum yüzünden de yüksek vergi dilimine mahkum olan Focus ST karşısında bakalım yeni Golf GTI neler yapabilecek?..
Etiketler: golf, gti, volkswagen, Vw
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home