Mitsubishi Lancer Evo X FQ-400...
Bir otomobilin ismi bu kadar uzun olunca , onun hakkında da söylenecek o kadar çok şey olmalı derim ben hep...
Mitsubishi ' nin sevgili psikopat mühendislerinin son yeniliği , zaten çeviklik adına bir yapıtaşı olan "Evo" serisine bir canavar daha ilave etmek olmuş...
Eski kasada da FQ serisi vardı , yani bu nesnenin ne menem birşey olduğuna dair az çok bir öngörümüz var tabii ki hepimizin...
10. versiyon Evo ' nun FQ versiyonu , şimdiye kadar üretilmiş en güçlü ve en hızlı Evo sıfatını sonuna kadar hakeden sıradışı bir otomobil.
Standart Evo X gibi 2.000.-cc hacmindeki 4 silindirli ve turbo beslemeli makineye sahip. Ancak FQ ' nun fabrikasyon motor gücü 403.-hp ve torku da 525.-nm gibi harika bir seviyede. Üstelik bu torku da 3.500.-devirde verebiliyor. Yani karşımızda inanılmaz atik bir koşucu var.
0-100.-km/h hızlanmasını yaklaşık 3,8.-saniyede tamamlayabilen FQ-400 ' e ait bu veriler İngiltere versiyonun verileri. Tabii ki Japonya versiyonunda bu rakamlar daha iyi olacaktır.
Sadece motoru değil , çekiş sistemleri , elektronik kontrol sistemleri , süspansiyonları da tamamen geliştirilen , daha agresif bir gövde kiti giydirilen bu en özel model kesinlikle tam bir adrenalin deposu...
Mitsubishi ' nin sevgili psikopat mühendislerinin son yeniliği , zaten çeviklik adına bir yapıtaşı olan "Evo" serisine bir canavar daha ilave etmek olmuş...
Eski kasada da FQ serisi vardı , yani bu nesnenin ne menem birşey olduğuna dair az çok bir öngörümüz var tabii ki hepimizin...
10. versiyon Evo ' nun FQ versiyonu , şimdiye kadar üretilmiş en güçlü ve en hızlı Evo sıfatını sonuna kadar hakeden sıradışı bir otomobil.
Standart Evo X gibi 2.000.-cc hacmindeki 4 silindirli ve turbo beslemeli makineye sahip. Ancak FQ ' nun fabrikasyon motor gücü 403.-hp ve torku da 525.-nm gibi harika bir seviyede. Üstelik bu torku da 3.500.-devirde verebiliyor. Yani karşımızda inanılmaz atik bir koşucu var.
0-100.-km/h hızlanmasını yaklaşık 3,8.-saniyede tamamlayabilen FQ-400 ' e ait bu veriler İngiltere versiyonun verileri. Tabii ki Japonya versiyonunda bu rakamlar daha iyi olacaktır.
Sadece motoru değil , çekiş sistemleri , elektronik kontrol sistemleri , süspansiyonları da tamamen geliştirilen , daha agresif bir gövde kiti giydirilen bu en özel model kesinlikle tam bir adrenalin deposu...
Etiketler: evo, fq-400, mitsubishi, x
1 Comments:
bu dunya harikasina araba demek gelmedi icimden tam bir canavarrr!!!
By muge, at 10/16/2009
Yorum Gönder
<< Home