Bence... 2008 Tuning Fuarı...
Evet... Bir fuar daha bitti...
İlk gün motorlar çalıştırılmadı ama sonraki günlerde durum tam tersi olmuş. Cumartesi günü fuar alanına girdiğimde egzoz kokusu çok fazlaydı. İçerideki kalabalık , nereden egzoz ve motor sesi geliyorsa o tarafa doğru koşuyordu. Modifiyeden ve otomobilden çok fazla anlamayan ama "manken görmek" için yanıp tutuşan arkadaşlar da ayrı bir hoştular. Bir aracın kaputunda oturan manken bayanın yanına sıra ile oturup fotoğraf çektirenleri , cep telefonları ile zorla yakın plan video çekmek isteyenleri , frikik yakalamaya çalışanları izlemek eğlenceli idi.
Bu yıl katılan araçlarda birbirlerinde çok farklı tarzlara sahip yaratımlar vardı. Ama pek çok aracın detay işçiliğini beğenmedim. Hatta bazılarının jantları , süspansiyonları temiz bile sayılmazdı. Tamponlarında ya da kaportalarında ufak çizikler , vuruklar , çatlaklar olan araçları getirip fuara sokmuşlardı. Fuarda görsellik ön plandadır öyle değil mi? Peki neden sergilenecek bir otomobilin içindeki ses düzenine binlerce YTL yatırım yapılırken 50-100.-YTL'ye mal olacak bir tampon boyama-çatlak düzeltme detayı ile uğraşılmaz?
Ya da "airbrush" havası verilmeye çalışılan folyo kaplamalı ilginç araçlardaki folyo altında kalmış "hava kabarcıkları" niçin oradadır?
Neden araçlarda detaylar bu kadar atlanmış anlam veremiyorum doğrusu...
Ülkemizde bana göre halen "amatör" seviyede gerçekleştirilen modifiye çalışmaları , henüz emekleme döneminde sayılır. Yine de emeği geçen herkesi can-ı gönülden tebrik ediyorum.
Türkiye olarak "show dünyası"na dair öğreneceğimiz daha çok ama çok fazla şey var.. Ama sanırım doğru yoldayız...
İlk gün motorlar çalıştırılmadı ama sonraki günlerde durum tam tersi olmuş. Cumartesi günü fuar alanına girdiğimde egzoz kokusu çok fazlaydı. İçerideki kalabalık , nereden egzoz ve motor sesi geliyorsa o tarafa doğru koşuyordu. Modifiyeden ve otomobilden çok fazla anlamayan ama "manken görmek" için yanıp tutuşan arkadaşlar da ayrı bir hoştular. Bir aracın kaputunda oturan manken bayanın yanına sıra ile oturup fotoğraf çektirenleri , cep telefonları ile zorla yakın plan video çekmek isteyenleri , frikik yakalamaya çalışanları izlemek eğlenceli idi.
Bu yıl katılan araçlarda birbirlerinde çok farklı tarzlara sahip yaratımlar vardı. Ama pek çok aracın detay işçiliğini beğenmedim. Hatta bazılarının jantları , süspansiyonları temiz bile sayılmazdı. Tamponlarında ya da kaportalarında ufak çizikler , vuruklar , çatlaklar olan araçları getirip fuara sokmuşlardı. Fuarda görsellik ön plandadır öyle değil mi? Peki neden sergilenecek bir otomobilin içindeki ses düzenine binlerce YTL yatırım yapılırken 50-100.-YTL'ye mal olacak bir tampon boyama-çatlak düzeltme detayı ile uğraşılmaz?
Ya da "airbrush" havası verilmeye çalışılan folyo kaplamalı ilginç araçlardaki folyo altında kalmış "hava kabarcıkları" niçin oradadır?
Neden araçlarda detaylar bu kadar atlanmış anlam veremiyorum doğrusu...
Ülkemizde bana göre halen "amatör" seviyede gerçekleştirilen modifiye çalışmaları , henüz emekleme döneminde sayılır. Yine de emeği geçen herkesi can-ı gönülden tebrik ediyorum.
Türkiye olarak "show dünyası"na dair öğreneceğimiz daha çok ama çok fazla şey var.. Ama sanırım doğru yoldayız...
Etiketler: 2008, fuar, izlenimler, tuning
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home