Ford Fiesta S-1600...
Gel de sinirlenme arkadaş...!!!
Yahu , biz bu memleketin vatandaşı olduğumuz için daha ne kadar "dünyevi nimetlerden" mahrum kalacağız? Tabii bu cümledeki nimetlerin "özel otomobiller" olduğunu alenen açıklamama gerek yok sanırım... :)
Gıcık Ford mühendisleri , sanki bize nispet yapar gibi gitmişler yeni Ford Fiesta için 650.-adet gibi gayet kısıtlı sayıda üretilecek oldukça özel bir model yaratmışlar , adına da Fiesta S-1600 demişler...
S-1600 ' ün güç ünitesi olan 1.600.-cc zetec-s motoru 118.-hp üretiyor. Ford ' ların resmi modifiyeli hali olan Mountune versiyonu ise 138.-hp güce sahip.
Tabii konsepte her ne kadar aykırı olsa da , s-1600 ' ün duratorq motorlu turbo dizel versiyonu da mevcut , aklınızda bulunsun...
Ford genlerinden gelen takdire şayan yol tutuş yeteneği , yeni Fiesta ' ların beni en çok tahrik eden yönü olan düşük gövde ağırlığı ile birleşince S-1600 ' ün ne kadar keyifli bir makine olduğunu tahmin etmek hiç de zor değil... Yanlış mıyım?
Kaputunun altında belki binlerce beygir yatmıyor , ama Ford ailesinin sportif tatları olan Xr ve Rs versiyonlarının yolunu yapan bir model olarak bence yeterince özel...
Tabii ki bu model de bizi uzaktan yakından ilgilendirmiyor , onu her zamanki gibi bilgi dağarcığımızdaki ilgili klasöre yerleştirip yolumuza aynen devam ediyoruz...
Yahu , biz bu memleketin vatandaşı olduğumuz için daha ne kadar "dünyevi nimetlerden" mahrum kalacağız? Tabii bu cümledeki nimetlerin "özel otomobiller" olduğunu alenen açıklamama gerek yok sanırım... :)
Gıcık Ford mühendisleri , sanki bize nispet yapar gibi gitmişler yeni Ford Fiesta için 650.-adet gibi gayet kısıtlı sayıda üretilecek oldukça özel bir model yaratmışlar , adına da Fiesta S-1600 demişler...
S-1600 ' ün güç ünitesi olan 1.600.-cc zetec-s motoru 118.-hp üretiyor. Ford ' ların resmi modifiyeli hali olan Mountune versiyonu ise 138.-hp güce sahip.
Tabii konsepte her ne kadar aykırı olsa da , s-1600 ' ün duratorq motorlu turbo dizel versiyonu da mevcut , aklınızda bulunsun...
Ford genlerinden gelen takdire şayan yol tutuş yeteneği , yeni Fiesta ' ların beni en çok tahrik eden yönü olan düşük gövde ağırlığı ile birleşince S-1600 ' ün ne kadar keyifli bir makine olduğunu tahmin etmek hiç de zor değil... Yanlış mıyım?
Kaputunun altında belki binlerce beygir yatmıyor , ama Ford ailesinin sportif tatları olan Xr ve Rs versiyonlarının yolunu yapan bir model olarak bence yeterince özel...
Tabii ki bu model de bizi uzaktan yakından ilgilendirmiyor , onu her zamanki gibi bilgi dağarcığımızdaki ilgili klasöre yerleştirip yolumuza aynen devam ediyoruz...
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home