ARABA DELİSİ...

1 Nisan 2010

Mercedes Sls Amg Gt3...

Otomotiv devleri , "eskilere nur yağdırma" çalışmalarına nefessiz devam ediyorlar...
Bunun en son örneklerinden biri de , 50 ' li yılların efsane otomobili Mercedes 300 SL , yani esas adıyla Gullwing (martı kanat) ...

Tabii Mercedes mühendisler bu efsaneyi yeniden yaratmaya çalışırlarken günümüz tasarım trendleri ve son teknolojilere paralel hareket ettiler. Adına da SLS dediler...

Kesinlikle üst düzey bir malzeme ve işçilik kalitesi , muhteşem bir teknoloji ve harika mekanik yetilerle donatılan SLS , şahsen benim hiç hoşuma gitmedi. Tasarımında beni iten birşeyler var ama tam olarak adını koyamıyorum...
SLS ile ilgili teknik verilere hiç girmeyeceğim , çünkü zaten yeteri kadar yazıldı çizildi.
Benim SLS hakkında esas iletmek istediğim şey ; Mercedes ' in resmi modifiye dükkanı AMG ' nin mühendisler , SLS ' in GT3 yarış versiyonunu üretiyorlar da onu hemen söyleyivereyim dedim... :)

Herşey bir yana , her ne kadar bu makineyi sevemesem de , GT3 versiyonunun sesini cidden çok merak ediyorum...
:)

Etiketler: , , , , , ,

1 Comments:

Yorum Gönder

<< Home